Gulsum94 DilekAdekaErkara bende hale hanıma gidiyorum tatlı bir doktor ama hastahane için hep olumsuz şeyler konuşuyorlar
DilekAdekaErkara Gulsum94 hiç duymadım ama inş.iyi olur herşey.çok korkuyorum kötü bişeyle karsılaşıcam diye.ben Gebze’de oturuyorum buradaki hastanelerde kötü baya.en son hale hanıma geldim işte bakalım neler olacak.
Gulsum94 [bilinmeyen] ben bir kere Burçak hanıma gittim bebek iri kafası büyük sezeryan gibi görünüyor dedi kendi doktoruma gittim dediğinden 500 gr eksik çıktı ölçümleri çok sağlıklı değil sanırım
SevgiZengin HabibeGlrmr pendik şifa doğum fiyatlarini soruyorsaniz 850 tl normal dogum sezeryan ise 1.400
Mrvanne Ben burcak Hanımdan memnunum hiç sorun yaşamadım bugüne kadar aradığımda ulaşabiliyorum sadece çok fazla hastası var ve doğum yapan tanıdığım var çok memnun kaldı bende daha önce amelyat oldum hiç sıkıntı yaşamadım.
BsrKrtl 4. Ayıma kadar çok sıkıntı yaşadım doktor konusunda 4. Aydan sonra şifa hastanesi soner beye gidiyorum gayet memnunum iş yerinden çoğu arkadaş soner beye gdiyo basından beri takibini orda yapıyo gayet güler yüzlü ve iyi bir insan sordugum sorulara hep güleryüzle cevap veriyo doğumu da soner beyde yapıcam Allah ın izniyle odalarını daha gezmedim pazartesi 34 hafta oluyorum gittiğimde odalrına da bakıcam
Bursali90 Oradaki bir doktorun, kocası karısının muayene olduğunu düşünüp dışarda saf saf beklerken kadın hastasını kadının rızasıyla becerdigini söylesem.... Gerisini artık siz anlayın. Bu bir değil birçok kere bunu yapan biri bu doktor
Aysegul_aslnby2008 Kubrakpsz şifa hastahanesinde Burçak hanım var çok tatlı çok ilgili bir doktor muayenesi 80 tl ve 10 gün içinde ıkınci gitmeye bedava çok memnun kaldım gidin