Deletedmom317 sebepleri farklı olsada hemen hemen aynı şekilde sezaryen oldum bende 4 gün önce. Hastane de hiç gelmemişti sütüm .eve gelip banyoda aşırı sıcak su tuttum uzun uzun goguslerime .çıkınca hemen indi sütüm, insallah seninde bian önce gelir .Benim bebegim küvözde ama 🙁 ciğer geliştirici olmaz ,haftan geçti dedi doktorum. 36+6 idim . Şimdi biraz solunum sıkıntısı var. Sana da hayırlı olsun.Saglikla büyüt insallah minnosunu. Bize de dua et🤗