superm0m Kızlar merhaba ben kotondan alışveriş yaptım çok birşey almadım ama komşum kötü olduğunu söyledi mallarının içinizde alanınız var mı?? Doğrumu acaba kötü olduğu mallarının
Biranne00 superm0m bende uzun süredir hep koton kidsten aldığım bebeğimin herşeyini ve %100 pamuk çokda kaliteli ve güzel geldi canım
Zuhraa superm0m bende zıbın takım falan aldim görerek almıştım canim kalitesi cok iyi yumuşacık kullanmak nasip olur inşallah 💙
tambirminnos superm0m bende koton defacto begenmiyorum canım lcwaikiki bebekte gayet iyi kaliplarıda guzel
superm0m 1Meftun aynen hmden bende aldım bir şeyler 68 cm aldım bir kaç parça ama gözüme taytlar çok minik gözüktü acaba alışkın olmadığım için miii🤔🤔
ozgeya superm0m Ben Koton’un kalitesini beğenmiyorum.Oğlum 19 aylık.Ne zaman bir şey alsam kısa sürede yıprandı.Yıkandıkça bozuluyorlar.Lcw’nin kalitesi çok daha iyi.
1Meftun superm0m evet ben bilmediğim için küçük aldım ama kampanyada olduğundan hiç üzülmedim yeterki kaliteli uygun şeyler giysin yavrum. gelenler minnacıcık şeyler ☺️