Geçen hafta doktor bana da bebeğin başı asagıda pozisyonu da aşağıda dedi bugun 30. haftam ama ilaç falan vermedi sadece sürekli yat dedi daha önce dikkat etmemiştim ama şimdi kasıklarımda ara ara agrılar oluyor dikkat edersem son haftaya kadar gider miyiz acaba