Ozlemtem bu haftalarda tetenoz aşısı olman lazım iki doZ olcaksın bence hemen yarın bağlı olduğun sağlık ocağına git ve bi azar çekk... ben ilk hamile oldğumu öğrendm doktoruma karar verdim 6 haftalıkken gittim direk aramış haber vermişler beni sağlık ocağından aradılar gelip kayıt açtırın bundan sonra hamileliğiniZi biZde takip edicez dediler ve bişe olduğunda arıyolar gelin diyolar aşınız var vs vs