Güzel anneler merhabalar,
Biz bugün 30 haftamiza girdik. Yalnız 2 gün önce oruç tuttum ondada kötü olunca şuan tutmuyorum. O günden beri oğlumun hareketlerinde bir yavaşlama hissettim. Dedimki heralde orucluyum etkilendi diye düşündüm ama son 2 gündür hareketleri az. Önceden otururken tekemelediginde t-shirt üstünde gözükürdu sert vuruyordu. Akşamları yatınca hareketleri daha çok artar bazen eşim bile anlardı vurduğunu. Dün akşam çok hafifde olsa 1 kere vurdu sonra uyuya kalmışım.
Bu sabah hareketlerini takip etmek istedim sol tarafa yatınca 5-6 kere vurdu ama sert değil .
Perşembe günü Dr kontrolum var. İçim içimi yiyor.
Sizce bu haftalarda normalmi ?