Kuzum zaten şekeri olanda çıkartıyor glukoz veriyolar ayrıca çıkmasının sebebi şekerli şey içtim yükseldi değil, vücudun glukozu tolore edemediği için yükselmiş oluyor kandaki şeker, yüksek ama çok aşırı yüksek değil dikkat edersen kontrol altına alabilirsin. 1 hafta boyunca, beyaz pirinç, patates, tatlı, beyaz ekmek ve akşam saatinde meyve tüketme özellikle (muz, kavun, karpuz, incir, üzüm) normale iner. Bende cumartesi gidicem yüklemeye evdede ölçüm yapıyorum sınırda çıkıyor şimdi korkudan sana saydıklarımı kestim bakalım ne olacak sonuç