Haticemre53 Merhaba kızlar biz bugün 3.Ay kontrolümüz gittik doktor cinsiyetle ilgili bir şey demedi ama kalp atışlarını sorduğumda 144 dedi bnm bildiğim kadarıyla 140 ve aşağısı erkek 140 ve yukarısı kız sizin böyle tecrübeleriniz varsa yazar mısınız lütfen
Sndz95 Haticemre53 Bende bekliyim, benimde kontrolde dun 163 cikti bebisin kalp atislari ama cinsiyeti gostermedi o kadar ugrasti doktor bacaklarini acmadi 😅
Aydabdullah Haticemre53 kac haftaliktin tam olarak ben gecen ay kotrole gittigimde 140birseydi tam hatirlamiyorum ama Allah nasib ederse oglum olacak
akovalardan Haticemre53 ben ilk defa duyuyordum kalp sesini göre cinsiyeti doktorum 12.haftada söylediği halde ben 20.haftayı detaylı ya kadar bekledim dillendirmedim cinsiyeti ne olur ne olmaz diye düşünün doktor pipi resmini verdiği halde yine de acaba dedim ister istemez cevrede öyle cinsiyet değişikliği duyunca bekledim detaylı da daha net olur diye .siz dua edin bolca sağlıklı sıhhatli bir bebeğiniz olsun diye ben her daim hayırlı ve sağlıklı bir bebeğim olsun istedim ilk bebeğimiz olduğu için heycanliyiz sağlıkla gelsin bebeklerimiz
Mukaddes123 Sndz95 göstermiyorsa kızdır genelde kızlar utangaç olunca göstermezler hayırlısı tabikide ☺️
Sndz95 Mukaddes123 hayirlisi olsun bende erkek gibi goruyprum basindan beri ama kiz olsa da cok cok sevinirim saglikli olsunda 🥰
Aydabdullah Haticemre53 ben 13 hafta 5 gunluk iken gittim cinsiyetini soylediler 16 da agrim oldugu icin tekrar gittim yine aynisini soylediler ama sana kiz demisler bazen kizlarsa erken haftalarda yanilma olabiliyor hersey gonlunce hayirlisiyla olsun
Zeynno Benim doktorum da 12. Haftada erkeğe benziyor ama kesin demiyorum dedi. Çok merak ediyorum yanılır mı 2 kızım var ve bir de oğlum olsun çok istiyorum hayırlısıyla. Sezeryan Doğum yaptığım için 3 hakkım var hayırlısı