Merhaba hanimlar 36+0 hamileyim bugun kontrolum vardi bebek 2330 gram dedi doktor gelişimi 1 hafta geride dedi. Duzenli olarak yumurta yiyorum sutumu içerim protein destekli besleniyorum yogurt peynirimi meyvemi muzunu ihmal etmiyorum omega 3 kullaniyorum.1 hafta geri cikti kilosu. Neden boyle anlamıyorum normalde gun verecekti sezeryan için 14 mayısta gel gun verelim 1 2 gun sonrasina dedi