Merhaba sevgili anne/anne adaylari henuz 24. Haftamdayim ama bebek arabasi konusunda fikir edinmek istiyorum. Ebebekteki travel sistem canyon bebek arabasını beğendim. Bir de instagranda bebegold adinda bir sayfa gördüm fiyatları da uygun geldi. Bunlardan kullanan ya da baska travel sistem bu tarz alip memnun kalanlariniz var mi? Simdiden fikirleriniz için teşekkürler 😊