Kızlar ben 10+4’deyim 6-7 haftalıkken kanamam olmuştu doktorum progesteron verdi günde iki kez ağızdan da alabilirsin vajinalde dedi yani fitil olarak ben fitil olarak alıyorum ama kanamam azalınca günde 1 kez gece yatmadan almaya başlamıştım kanamam dün oldu dün doktora gittim. Bunu sormayı unuttum günde 2 kez fitil olarak alsam bir şey olur mu? Bir de düşük önleyici 4 güne bir iğne vuruluyorum dün vurdurdum. Toplam da 4 iğne 3 kaldı. Bunu yaşayan var mı varsa progestanı ikiz kez fitil olarak kullansam sıkıntı olur mu iğnede vurdurduğum için.