Arkadaşlar selam, 34. Haftamdayım ve çıkıp bir şeyler almak istiyorum. Almanya’da yeni sayılırım ürünleri falan pek bilmiyorum, tecrübem yok. Hangi marka bebek bezi, krem, bebek yağı vs gibi ürünleri önerirsiniz? Özellikle şunu al dediğiniz bir şey var mı ? Kullandığınız memnun kaldığınız ürünler neler ? paylaşır mısınız ? 🙏