Caglaunul Bugün doktora gittim doktor bebek kız dedi hem normal ultrason bende ekranda 3 boyutlu tarzda baktı 12+0 ama ultrasonda 12+6 çıktı bebeğim. Bu haftada öğrenen var mı cinsiyeti ??
YesimBuse Caglaunul 12. Haftada kıza benziyo dedi emin olmamakla beraber 16 da erkek dedi kesin 😣 çıkıntıyıda gösterdi ama hala içimde bişey kaldı 😔
Ladess Ben tatlım 12.haftada erkek dedi ama emin olamıyorum şuan 14+5 iz ,daha 2 hafta var kontrole bakalım ne diyecek 😇
HlyaZengin 13+ 0 kız dedi şuan 13+3 olduk bakalım Allah bilir pek emin olamıyorum erken oldugunu dusunuyorum
17makina Ssraa allah kucaniza almayi nasip etsin insallah...bizede 12.haftada buyuk ihtimal erkek dedi ama dogru cikarmi acaba