Derya53 Rabiakocaman tüh bol bol su içmelisin ama üzülme 3 buçuğu geç 4 te rahatlarsın inşallah bende de öyle olmuştu 😋
Rabiakocaman Derya53 4 oldum sayılır bikac gün sonra 4 aylık oluyorum. Oruç tutamadığım halde gün içinde az da olsa su içtiğim halde susuz kalmisim
Sema-cetin68 16 haftaliğim bugüne kadar tuttum ama bundan sonra tutmayacağım sanırım çok kötü oluyorum iftara yakın kusuyorum falan maalesef tutamayacağım 😔
Sekerbuhra Derya53 uzun süre olursa bebeğinizi ve kendinizi zorlamayın tabi riskli olmayınca tutun baska türlüsü dikkat her zaman iyidir
Ozgurum7373 Derya53 15+2 yim iki tane tutuyorum 1 tane tutmiyorum oyle davam edecem gayet iyi geciyorda ama genede 1 tutmamak korkumdan bol sıvı depoliyom
Derya933 Derya53 çok değil ama arada oluyor başlıyor artık sanırım, yurtdışında mı yaşıyorsun sende ?
Damlaustglu Hepimiz elhamdulillah müslümanız. Ama ben gerçekten hamileyken oruç tutanları anlamıyorum izin veren doktorlarınızıda 🤦♀️ Bebeklerinizin vitamine ihtiyacı var vücudunuzu asla susuz bırakmamalısınız şaşırıyorum..
Canan_c Derya53 olsun sorun etmeyin. Doğumdan sonra tutarsınız sizde. Herşeyin kolaylığı var dinimizde.
BusraTasoglu Aklı başında hiçbir doktor bunu onaylamaz. Hamileyken kesinlikle oruç tutulmaması lazım. Karnınzdaki bebeğe de mi oruç tutturuyorsunuz?
Omerinzevcesi 36+3üm ama tutamıyorum çok acıkıyorum havalar da aşırı sıcak su ihtiyacım çok oluyor 🤦♀️