16 hafta 3 günlük hamileyim. Doktorum panik ataklarımdan dolayı ativan 0,5 mg başladı.kullanan hamile arkadaşlar var mı? Çok çekiniyorum kullanmaktan ama olumsuz etkisi olmaz dedi doktorum haftamdan dolayı.var mı kullanip deneyimini paylasacak arkadaş?