Burcunnozr
Canım öncelikle Rabbim İnşallah başta sana sonra isteyen her kadına annelik duygusunu yaşatsın, evlat yokluğunu da acısını da yaşatmasın hiç kimseye. Ben de bir zamanlar senin gibi düşünüyordum ama hep sabır etmek gerekiyor en önemlisi de şu kendi deneyimime göre düşünmeyeceksin yani ona odaklanarak birşeyler yaşamayacaksın gerçekten psikoloji önemli çünkü bizim istememizle değil Rabbim in tayin ettiği zamana göre oluyor malumunuz. Ben hiç beklemediğim biranda Hamile kalmıştım artık canımı sıkmayı üzülmeyi bunun için ekstra çaba harcamayı bırakmıştım, sadece dua ederken kendime de çok dua ediyordum fakat dediğim gibi ne zamanki düşünmeyi canımı sıkmayı bıraktım işte o zaman Hamile kalmıştım. Diyorum ya stres yapma üzülme sağlık sorunun yokmuş binlerce şükür Ki. Ne mutlu sana sevinmelisin bu duruma. Onun dışında diyebilecek birşeyim yok. Akıl vermek gibi anlaşılmasın ki haddim değil sadece kendi yaşadığımı seninle paylaşmak istedim. 9 aylık hamileyim şuan doğumumu bekliyorum İnşallah seni de dualarımda anarım bundan sonra. Rabbim gönlüne göre versin ve evindeki huzuru, mutluluğu bir evlat ile daha da arttırmayı nasip etsin. Sende bana dua et İnşallah bu mübarek günlerde dualaşalım 😊 Hayırlı akşamlar 🤗