Merhaaba Kızlar Benm adet günümde Pembe Lekelenmem olduu 2 3 damla dahada gelmedk Ben yerleşme kanaması diye tahmin etdm test yaptm pozitif üstündün 4 gün gecti test yaptm 68.9 hcg acaba normalmii Kafam cok karışık yarın doktora gidicem ama Çok stresliyim