Merhaba, 10 haftalık hamileyim, ilk hamileliğimde kalp durması sonucu kürtaj olmuştum ama o zaman eski adresimdeki ebe sürekli arıyordu. Ev değiştirdiğim için yeni sağlık ocağı çok doluyuz kayıt yapamam başka yere git dedi, o yüzden arayan soran yok. Sağlık ocağında yaptırmam gereken şeyler var mi özel olarak.