mandalina Pembe olduğuna karar vermek zordu, çok hafif bir pembe. Başına gelen var mı. Doktora giden var mı nasıl muayene etti ne söyledi. Teşekkürler
Meslina06 mandalina bende 32 haftalığım ama normal bişey değil gibi bence ihmal etme 2 gün belki nişandır git hemen
Twinsmomtwoboy mandalina hemen gitmelisin canim doktorum bana oyle bisey olursa bna bile yazma direk hastaneye gel diyor korkma sakin ol gidebilecek durumdaysan bi git canim
Sevdanur91 mandalina Canım benimde oldu 35. Haftamda ilk gün bişey yapmadım ama 2. Günde gelince gittim 1 cm açılma olmuş rahim ağzın yumuşamış o yüzden gelmiş dedi doktor şimdi daha fazla açılma olmasın diye uğraşıyorum artık
mandalina Meslina06 nişan olduğunu sanmıyorum. Onu araştırmıştım öyle değil. Pembe akıntı nişan olıyor mu ki
mandalina Sevdanur91 akşam pembe gibiydi şimdi bakıyorum renk gözükmüyor. Çok saçma bir cümle oldu kusura bakmayın ama sizin nasıldı.kesin bir renk miydi
Sevdanur91 mandalina evet canım ben pembe akıntı falan deyince alttan muayene etti açılma olmuş vs dedi benimki yani işte sümüksü pembe kıvamlı öyle çok koyu da değildi yani