33+1im iki gündür sulu akıntım oluyor karnım sertleşiyor felaket ağrılarım oluyor kıvranıyorum acıdan doğum için erken ama sanki aşağı baskı uyguluyor içerden yırtılıyormuş gibi hissediyorum midem bulanıyor ne yesem hazmedemiyorum sanki yaşayan varmı acaba neden oluyor olabilir fikri olan varmı hastaneyede çok sık gitmek istemiyorum