Brnsyhn ben ilk hamileligimde doğumdan 1 hafta önce ishal olmuştum. Hic sancım felan yoktu, 1 hafta sonra doktor randevu günümde 2 cm acıklık ve sızınti şeklinde suyum gelince yatış yapıldim. Suniyle dogurmuştum. Bu 2.hamileligim ve 2 gün önce yine ishal oldum 😬 bel ve kasik agrilarim var, bugün gece kasıklarim cok fena batıyordu, bebek kanala giriyor galiba. Sanki bu hafta içinde doğuracam gibi hissediyorum. Göbegimde iyice aşağı indi