Kızlar daha önce de test sonucu paylaşmıştım test bozuk gibiydi su damlattim hayalet bi beyaz çizgi kalmıştı adete 2 gün varken yapmıştım bugün adet günüm eşim sağlık memuru sabah işe giderken kan aldı verelim daha test yapmayalım dedi sonucu 3 4 gibi çıkar çok dua ediyorum korkuyorum çıkmazsa diye dua edin ne olur hayırlısıyla çıksın kasik ağrısı çekiyorum üşüyorum adet sancisi çekiyorum göğüslerim çok az da olsa ağrıyor emin değilim bilmiyorum ama çok korkuyorum sebepsiz 😔😔😔