burcuisik12 bende 37 +5’im 5 mayısta tekrar gel dedi. 5 mayısa kadar kendisi gelmezse sanırım sezeryana alacak. Kızım 3kiloyu geçmiş 52 cm ve çok yeri kalmamış, çok irileşmedim ben, suyuda iyi ama bu haftalarda azalır normal dedi. Nst’ye de girdim ne sancı ne bir şey hiçbir şey çıkmadı.