Tucenur canım benimde sürekli 12/8 bu bünye ile alakalı bişey gebelikten öncede eğer tansiyonunun seyiri böyle ise korkma. 13/9oldugu da oldu doktorum 13/9 sınır demişti 14e gün içinde 2 defa çıkmıycak demişti ben defalarca kan ve idrar verdim herhangi bir problem yoktu preeklampsi yani gebelik zehirlenmesi için yaptırdı doktorum. Bence sizde kontrolünüzde doktorunuza söyleyin. Ve imkanınız varsa evinizde tansiyonunuzu ölçüp kendinizi kontrol altında tutun. Tuzlu ve ağır yağlı hamur işindende uzak durun mümkün oldugu kadar