32+3 haftalık hamıleyım ve suyum bıraz azalmıştı , sancımda vardı geçen hafta carsamba günü 1 gece yatırdı doktor .. ve bu 2 gecedir bebegımın oynadığını hıssetmıyorum yanı uyuyorum hıc rahatsız olmuyorum ama 2 gün önceye kadar ıkıdebır uyanıyodum lavaboya kalkardım tekmelerinden rahatsız olurdum falan .. bu normal mı acaba ? cevap yazarsanız çok sevınırım kendı kendıme panık mı yapıyorum bılmıyorum napcagımı , yarında doktor kontrolüne gtcem