Masalimm Merhaba biz 19+1 olduk karnınız büyüdü mü nasılsınız haraket ediyor mu ediyorsa nasıl hissediyorsunuz 🥰🥰🥰👼
Mervee09 Masalimm bizde 19+2 olduk canm😊karnım biraz büyüdü ama yinede cok değil azıcık hareketlerinide 17. haftada hissetmeye basladım pıt pıt atıyo cok güzel bi duygu daha cok düz uzandığımda hareketleniyo
Glcn-blg-2 Bugün tam 19 haftalığız bebeğimle hareket ediyor arasıra hissediyorum dün kontrolüm vardı herşey yolunda çok şükür Best vm diye bir vitamin yazdı dr um daha önce hiç duymamıştım kullanan varmı acaba
Masalimm Glcn-blg-2 yok canım ben kullanmıyorum bana ferrum fort diye bir ilaç yazdı kan ilacıyla folik asit içeren onu kullanıyorum
Masalimm Mervee09 bende hissediyorum hareketlerini de karnım ağrıyor arada rahmim bir de karnımın iki yan tarafı
Mervee09 Masalimm cok sükür hamileliğimden beri ne bulantı ne ağrı hiç bişey yaşamadm rahmin büyümesindendir ama canım normal yani öyle bişey okumustm daha önce