ftmplnya Internette gordum sabah kalktıgım gibi yaptım ılk ıdralımle ve idralim köpürdü bunu denetıp hamile kalan varmı acaba ? Şeffaf bır bardaga ıdrar ustune 1 tatlı ksk karbonat döktüm şaka gibi ya
Hilalcgl ftmplnya karbonat zaten kabartan Bi şeydir canım hamile olmayan biri de yapsa köpürür evde Kabartma tozu yoksa karbonat konuluyor çoğu şeye Kabartma özelliği olduğu için
ftmplnya Pcoslubiranne gerçekten mi yaptınız mı sız daha once ben ılk defa yaptım adetim 28 döngüye göre 5 gün 30 döngüye gore 3 gun geçti o yuzden merakla yaptım sonuc köpürdü
Pcoslubiranne ftmplnya hayır ben yapmadım.İnanmam öyle şeylere.Zaten karbonatın köpürtme Kabartma özelliği var.
ftmplnya Glc ilk gordum bende ısralın üstüne karbonat doktugunde kabarcıklar oldugunda kopurdugunde hamıle oluyormussun
Meryeemmm Ben bu teste göre 3-4 defa hamile çıktım ama değildim cnm Bi test al ya da kan ver en iyisi