Kizlar devlette virus yzuunden randevuler iptal oldgu icin ve virus oldgu icin gitmiyorum ozeldede cok pahali suanlik tasinmamiz falan soz konusu oldgu icin harcama yapamiyoruz durumumuz yok . 2liyi yaptirmasam sadece detayliyo yaptirsam olurmu bugun 1 haftalik ense kalinligo 1.02 cikti sorun yok dedi ama burun kemigi hakkinda bsiey demedi yaptirirsan spyelrsin bana dedi ozeldeki doktorum sizce sprun olurmu kizimda yaptirdim 2liyi oburlerini yaptirmami istemedi doktorum bunda 2liyide yaptiramadim detayli yeterli olurmu