Zeynep66 Merhabalar 32. Haftada çalışamaz raporu aldım bu hafta içerisinde sgk dan herhangi bir işlem yaptırıyor muyuz?
Sevgiguveen Yok canım iş yerin bildiriyor raporunu iş yerine teslim ediyorsun o kadar işlendiğini öğrenmek için 170 i arayabilirsin