Arkdslar 8 mart adet tarıhım 22 martta evlendım . Benm hep 3 4 gun one gelir adetım . 4 nisanda adet olmam gerekti olmadım 1 gun gctı adetm test yaptım pozıtf cıktı ilk degerm 745 cktı snra ck sukr duzgun seklde ılerledi . Doktora gttık 2 3 kez adet tarıhe gore 4 haftalık oldugunu soyledı ama bnm evlenelı daha 2 hafta ancak olmustur . Buraya kadar sorun yok cok sukur kesemizi kalp atısımızı duyduk dunde dr gttım adet tarıhıme gore 7+1 olarak blıordk ultrasnda 6+5 cıktı 3 gun geriden geldi yanı . Sizce bu 3 gunluk geriden gelme norml mı . Cnku bnm evlenelı 2 hafta kdr oluo adete gore 4 haftalık dedi ama bız adete gore hesaplıoz dedi yoksa bebegın 2 haftalık ancak dedi . 3 gun geri cıkması norml mi bu sartta . Kalp atısında kesede bır sorun yok dedi . Kafamı rahatlatmaya calısıyorm dusuncelerınzle birz olsun rahatlarım allh razı olsun smdıdn .