zeyzey95 12454 adeti düzenli kadınların büyük kısmı 14. Gün yumurtlar. Ben geç yumurtluyodum 10. Gün falan yapıyodum. Bazen gelen yumurta akı kıvamında akıntı dan yumurtlama dönemimin başladığını anlayıp o zaman yapıyordum. Adetin düzenliyse bir hafta sonra falan başlayabilirsin yani canım
Papatya24 12454 5-7 günde başlanıyor diye biliyorum bence test yetsin diyorsanız adet bitimi hemen yumurtlama olması düşük ihtimal zaten
Nslhnakn 12454 ben reglim bitince ertesi gün başlıyordum, ve regli tarihim düzenlidir yumurtlamayı ilk 5. Günde gördüm sonrakinde 7. Gününde gördüm 2 gün sürdü yumurtlamam
Yeliz1905 Ya hemen sonra başla dıyolar ama gerek yok bence en garntı 10 gunu başla bence ben kendım kullanmıştım ve bı kaç arkdasımea dahıl 10 dan sonra başladı. Ama regl gununu 1. Hun sayarak başlıyosun biliyosundur sanırım
Nslhnakn 12454 ben bir gebenin günlügü sayfasından almıştım, bana öğlen 12-4 arası yada akşam 8-10 arası yapabilirsin demişti testi yapmadan 1 saat sıvı alımını kesiyordum, bende öğlen sonrası yapıyordum genelde 2-3 gibi