Zehra333 Geçen ay buradan ayrılmıştım söz verdiğim gibi düşünmeden kafama takmadan takvime bile bakmadan değerlendirdik adete 4 gün kaldı az önce test yaptım 10 dakka bekledim negatif çöpe attım ekmek almaya gittim geldim baktım BÖyle olmuş silik mi yoksa kuruma çizgisi mi bilemedim . Tek belirti 1 haftadır gaz ve bulantı https://hizliresim.com/tiVKPh https://hizliresim.com/7BzxhK
Deletedmom316 Zehra333 canim sende geçen ayda boyle olmustu adet olmuştun lutfen kendini çok kaptirma adetin geçsin ozaman bir daha yaparsın ❤ insan umutlaninca yikiliyor
Zehra333 Prenses39 Snglasln Deletesmom095 üstteki dün sabahki testim alttaki bu sabahki https://hizliresim.com/hPrYvc
Prenses39 Bende gördüm var gibi negatif olsa kuruma çizgisi falan olmaz iki gün sonra sabah mümkünse ilk idrarınla tekrar yap
Zehra333 Deletedmom316 tamam canım zaten kendime diyorum kesin yine yoktur buharlaşma çizgisidir bünye alıştı artık negatife
Gr1992 Var cnm bnde gordum guzel hbrlerını bklıorz en guzeli kan testi bide erkn gebelık testınde yap onda ck daha net bllı oluyoe
Tugce1803 Zehra333 idrar fazla gelince böyle oluyor canım. Şüphen varsa erken gebelik testi yapmalısın
Tugce1803 Zehra333 kimi teste 3 bile fazla geliyo inan. Bak zaten baya sararmış test ordan anlayabilirsin
Zehra333 Tugce1803 anladım canım teşekkür ederim testi açtım baktım kuruma çizgisi evet https://hizliresim.com/X6tdVQ
sinber Zehra333 kuruma çizgisi değil bu canım açık hali daha net bence ya erken gebelik dene ya da kan ver hayırlısı olsun inşallah
Pcoslubiranne Zehra333 10 dakika içindekiler geçersiz maalesef.Bazi markaların testinde böye oluyor.Adet olmazsaniz tekrarlayin tabi.
Gizemnaz_ Zehra333 canim hayirli olsun💐 adete kac gun kala yaptin dun yaptiginda negatif demistin degilmi
Zehra333 Gizemnaz_ merhaba canım adete 4 gün kaldı evet dün negatifti bugün böyle üstteki dünkü hiç çizgi oluşmadı bı saate kadar dünkünde bende bilemedim https://hizliresim.com/hPrYvc