Kızlar ilk gebeligimde tansiyonum cok yükseldiği icin 34 haftada erken dogum yaptim , simdi ikinci bebegime 12 haftalık gebeyim birdaha aynı şeyleri yaşarım diye korkuyorum. Ilk tansiyon yükselmesi aşırı kilo alamadan olduğunu söylemişti bunda ise yemek bile yemiyorum kendimi ac bırakıyorum ya