Glc kızlar bu ay 2 kez yumurtlama olduğum halde ovulasyon testi yine koyu çıkıyor yumurtlamadan 13 gün geçti gebelik testi yaptım negatif adetime 6 gün falan var gebe olabilir miyim yinede
ggmom Bende üst-üste 4 gün koyu çıkmıştı adetime 4 gun kala. Adet olacagim sabah olmadim test yaptım pozitif :) Allah bilir ama hamile olabilirsin biraz daha bekle test için:)