Nigarmeylin Kizlaar 8aylik hamileyim ve dune kadar kizimin ismi MEYLIN OLACAKTI..kociskom HUMRAY nasil diye sordu?guzel isim ama kararsiz kaldim.kirmakta isdemiyorum.sizce hangisi guzel ?