Merry_8 Merhaba, happymom anneleri 21 haftalık hamileyim ve kabızlık sorunu yaşıyorum ve bebeğime zarar vericem diye korkuyorum kabızlık sıkıntısı yaşayıp atlatan varmı?
Yasemin00 Merry_8 ilk 4 ay kabızdım canım olsaydı ozaman olurdu bebege bişiy olmaz merak etme katı yiyecekler çok tüketme bol su iç ve yogurdu bol ye kayısı ye ben öle yapıyodum suyu yogurdu bol tükettim kayısıyı yiyemedigim için kompoto tarzı içtim birde incir yedim zeytin yagı içtim sabahları ackarna kalkınca bagırsakları yumusatıyor bir tatlı kasıgı üstüne ılık su içtim dene istersen bir
Merry_8 Yasemin00 Tşk ederim su içemiyorum malesef oda problem oluyo bende kayısı işe yaramadı malesef fakat diğer söylediklerinizi deniycem çok sağolun🙋🏻♀️