Selam kızlar 5 gün önce sezeryanla Tek yumurta ikizlerime doğum yaptım spinal anestesi oldum. Sırtımın ağrısı o kadar fazla ki uzanınca yerimden doğrulmam yarım saat sürüyor. Tecrübesi olan anneler ne zaman geçti ya da napsam iyi gelir dayanamıyorum artık.