12+6 günümüzdeyiz bu zamana kadar mide bulantı ve kusmam sürekli devam ediyordu dün kontrolde doktorum hastaneye yatmam gerektiğini söyledi öncesinde iğne tedavisi verdi 1hafta kullanacağım geçmemesi durumunda haftaya hastaneye yatış diyor doktor bu durumu yaşayan varmı aranızda ne gibi sorunlar oluyor durum ne sizde