Cigdem13 31 martta ikili tarama için kan verdim sonucum hala çıkmadı normal mi bu kaç günde çıkıyor bu test sonucu
Cigdem13 Sonucum çıkmış öğleden sonra gidecem doktora gösterene kadar çatlarım nasıl bakılıyor bu sonuca ne olursa iyi demekk ???