Syma95 Kızlar sözde 27nisan dogum gözüküyordu hala gelmedi. Onerebilceginiz neler var gelmesi için . Bitki çayları felan ise yararmi ki
CanselSener Syma95 bol bol yürüyüş ve hurma canım oturma fazla hareketli ol evin içinde Allah yardımcın olsun ❤️
Syma95 Melikkke beklemedeyiz ama perşembe günü kontrol var acaba o zaman suni verirler mi .sen kaça kadar beklicen doktor bişey söyledi mi
Syma95 istanbullugelin_ bana da bişey demedi ama büyük ihtimal suni verirler diye düşünüyorum . Zaten sezaryan istemiyorum ben gerekli olmadıkça
Syma95 CanselSener hurma yiyorum ama yürüyüş yapamıyorum dışarı cikmadigimdan artık evin içinde hareket etmeye calisiyorum 😊
1dem Syma95 program 18 Nisan gösteriyordu ben 8 Nisan da doğum yaptım. Doktor bile tarih vermemişti zaten. Zamanı gelen doğuyor. Darısı sizlere 🙆
Beyzakocaa 10 mayıs dogum gozukuyo normal dogum dedi doktor ama cok sabırsızım gelsin istiyorum 38+2 yim kız cocukları erken gelmezmiydi yaa 😅😅
Betulkisa Biz 40+2 olduk yapmadığım birşey kalmadı ama gelmiyor bakalım yarın kontrolumuzde doktor ne dicek