Arkadaşlar bebeğim haftasından hep zayıf gidiyordu.37.haftama geldim 3085 olmuş.bu başka anneler için az bir rakam gibi gelebilir ama 2500 ü bile bulamıyorduk.2 haftadır et ve balık her akşam yedim.bir gün et,bir gün balık.kür gibi yaptım.37.haftamda yavaş yavaş plasentada kireçlenme başlamış.iyi ki geçen hafta bol protein almışım.belkide önümüzdeki iki hafta yine yavaşlıycak.sizlerle paylaşmak istedim.sizde et ve balık tüketin.Ayrıca gecede 3 ve ya 4 defa lavaboya uyanıyorum.başucuma süt kutusunu koydum.her uyandığımda ,yatmadan minik bir bardak süt içtim.inşallah sizler içinde faydalı olur arkadaşlar.