Canımm hiç üzülme bana da ense kalınlığını hep 2,5-3 ölçtü çok riskli neler neler dedi bi anda perinatoloğa gittim usg fotoğrafını görünce yanlış profilden ölçüm bu dedi direk alttan falan da baktılar 1,4 dedi aynı gün yüksek ölçen doktora gittim tekrar baktı bu kez oda öyle ölçtü ve ikili test yaptırdım risk çıkmadı. Bazen gerçekten yanlış ölçüm yapıp insanın canını sıkıyorlar