Merhaba anneler. 32. Haftamızdayız pazar günü şiddetli ağrı ve sancıyla (bu arada erken doğum riskimiz de var serviksde kuşakla var) hastaneye gittik sancılarım öyle ki normal doğum sancısına gelmiş nstde 100 buluyordu. Ardından 1 cm açılmam olduğunu söyledi doktor. 2 gün has. De yattım ciğer geliştirici iğne ve serumlarla sancıyı hafiflettiler şuan evdeyi bunları yaşamış olan var mu? Ve kaçıncı haftada doğum yaptınız? Önerilerinize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim