Nevink ben hic gitmedim cok yakin olduğum halde o hastaneye şuan veya daha önce durum nasıldır hastanede bilemem ama bayan kendisi yazmıştı burda hemşireden bulaştı 11 gün önce sezeryan oldum bebeğime evde eşim bakıyor ben hastanede yatıyorum çıkınca dava açıcam vs gibi şeyler yazıp paylaşmıştı. Gayet emin konuşuyordu ama bilemiyorum.