Ess34 Kızlar 25.haftamdayım dün akşam yemekten sonra midemde bir ağrı oluşmaya başladı sanki böyle bıçak saplanıyor gibi.Sonra dinlenince geçti tekrar bişeyler yediğimde tekrarladı.Bu durumu yaşayan var mı ?
Merve1010 Ess34 Ben 13. Haftadan bu yana sık sık yaşıyorum ilkinde düşük ağrısı sanıp acile gitmiştim canımın istediği çoğu şeyi yiyemiyorum hap içmek filan işkence🤕