Perşembe günü kontrole gidicem inşAllah.En son 21inde gitmiştim.Bebeğimin cinsiyeti erkek.Doktorum o zaman gittiğinde kilosunu 3300 demişti vede kafasinin 39 haftalık olduğunu söylemişti.Bu beni biraz düşündürüyor acaba zorlanirmiyim diye ama bu sürecte hep Allaha siğiniyorum yinede inşAllah hangisi sağlıklı ve güzel olacaksa o olsun.Cesaretli biri değilim ama sanirim bu süreçte ettiğim dualar hurmetine ,normal doğuma daha istekliyim.Evde işlerimin haricinde yuruyuş yapmaya calisiyorum son 2 3 haftadir.meediven cikiyorum.1 er tane hurma yemege başladim.Egilip kalkma hareketi yapiyorum.bunlari tabi abartili sayilarda anlamayin belki 10 basamağı 10 kere iniyorum cikiyorum yada yuruyuşum 1 saat degilde 20 dk.Egilme kalkma desen 10 defa belki.Belirtilere gelirsek de şu ara tuvalete çok çikmaya basladim yine günde 3 4 kere.Hamileliğim boyunca gerçi tuvalete bu şekilde çok çiktiğim oldu.Hatta afedeesiniz büyükten bahsediyorum. Öyle kabizlik sorunu yaşamadım 1 2 tane hariç.Mide ekşimesidir bel ağrilarim falan yok.Genel olarak hamileliğimi rahat ve hareketli gecirdim.Genele yayarsakda hamilelikte gorulen belirtileri hep en asgaride yaşadiğimi dusunuyor ve halime şükrediyorum.Onun harici ilk başlarda belki 4.ayima kadar kilo hic almadim belki 5 de olabilir 55 56 dim.Ama sonraaa.Şuan 73 kiloyum.Ama el ve ayaklarimda şişme yok vede aşiri dişardan bakinca kilolu gosterdigimi dusunmuyorum.Evin icinde tum işlerimi kendim yapiyorum ailem uzakta ve bu surecte kimse gelemiyor inşAllah doğumumda annem gelmeye çalişicak.IIMM yazcaklarim bu kadar sanirim fazla bile oldu 😀