İlk kan testimde beta hcg 4546 çıkmıştı ve doktor ultrasonda ufak bir kese gördü ve 4,5 haftalık dedi. Fakat haftasına göre beta hcg değerim bana biraz yüksek geldi. Çoğul gebelik olabilir mi?Çoğul gebelik yaşayan güzel anneler sizler de durum nasıl oldu ve nasıl farkettiniz ?