Malina Kizlar merhaba Acibadem Altunizade hastanesinde dogum yapmis ya da yapacak olanlar. Ordaki ebeler nasil? Nasil biryer ? Memnunmusunuz?
brcaky Acıbadem altunizade zaten çoğu ünlü isimlerin maslaktan sonra doğum için seçtiği yer maddi bütçe olarakta normalden fazla tutarlar ödendiği için ben çalışanların kötü olabileceğini düşünmüyorum bence içiniz rahat olsun o konuda😊
Malina brcaky evet oyle duydum bende ama ebe fln kim olucak onu bilmiyorum bir suru calisani var umarim iyi olur hersey 🙈
Malina Erken benim doktorum disaridan gelcek. Ben sadece oda ve ameliyathane dahil normal dogum paketi ucreti odeyecegim. 4000 tl odeyecegim eyer sezeryana dönmezse insallah