Duruuuu evet canım ilk bebegım. Bende hiç birşey Bilmiyorum ki..gecen hafta gittim alt karın kasık ağrısı ı ile ilgili . Nst ye bagladılar.. Normal dediler. Hersey normal zaten 😊 o yuzden dogurana kadar gıtmıycem artık..
Ne kadar zormuş…
biz 5 kardeşiz cok kardes olmak cok guzel ❤️annemi arayıp tebrik ettim.
5 kere bu sekılde.. hayatının 45 ayını boyle mı gecırdın diye. İnanılır gibi degil 😊
RABBİM hakeden herkese nasip etsin dilerim..
Ama ben bunu becerebilirsem yeterli olucaktır 😂