Zezeze Arkadaşlar dün de yazdım doktora gittim karından kese gördü ama vajinal bakmasına rağmen göremedi kalp atışı ve bebegi kan ver yarın gel dedi muhtemelen haftaya yine gel diyecek . Sorum su 22000 değerle bebek olmaması kalp atışı olmaması normal mi
iremgun Zezeze öncelikle beta kişiden kişiye değişen bir şey. Kalp atışı için de 8. 9. haftalarda duyan var canım telâş yapma geç döllenme falan olabilir
sinber Zezeze beta kişiden kişiye değişkenlik gösterir hatta ölçüm yapılan yere göre bile değişir bu yüzden aynı yerde ve aynı saatlere özen göstererek verilmesi önerilir canım betaya çok takılma ve henüz daha yeni oluşum sürecinde ve görülmemesi duyulmaması normal haftaya görür duyarsın inşallah stres yapma etkiler bol bol su iç ilaçlarını düzenli kullan ve bol bol dinlen
buseyusuf27 Zezeze benımde ılk gıttıgımde 6+2 dedı doktor beta 72bin cıktı kese var bebek yok dedı 1 hafta sonra gel dedı tabı corona dan dolayı 2 hafta sonra gttım hem bebegımı hem kalp atısını duydum rabbım herkese nasıp etsın oyuzden erkendır henuz once kese sonra bebek gorulur 😊🙋🏼♀️
sinber Zezeze beta belli bir düzeye gelene kdr artış gösterir ama sonra yavaşlar canım merak etme önemli olan kese boyu yani 32 mm olana kdr görülmemesi duyulmaması çok normal